torsdag 7. april 2011

Noen ganger glemmer man de 7 DYDER

Våknet til en regnfull dag i dag....

Det er merkelig hvordan sinnstemningen blir påvirket av været, det blir en tung dag kjenner jeg.
Jeg skal først gå i skammekroken min og SKAMME meg! 
Hater virkelig følelsen av sjalusi.... 

Hvorfor ikke bare være glad på vegne av andre? Hvorfor må jeg føle misunnelsen vrede? 



http://www.thewallpapers.org
Jeg føler meg så ensom og kjedsomheten er nesten ikke til å holde ut. Alle rundt meg er i jobb, har en hobby, trener og er sosiale. Og her i min hule går jeg runddansen etter leker, klær og rot når jeg egentlig bare ønsker å ta på meg joggisen for så å ha meg en hard treningsøkt. Kjenne musklene bli varm, brukt og tøyelig.
Kjenne lukt av svette som minner om at jeg har gjennomført en solid treningsøkt. 
Levere junior i barnhagen og stresse meg videre til bussen og håpe på at jeg rekker jobben akkurat kl. 08.00, være til nytte og tjene penger.
Jeg ønsker å takke ja til quizkveld sammen med mine kollegaer, konversere med andre om spennende hendelser.... 

Nei, nå skal jeg slutt å sutre! Kom meg ut en tur med bikkja og håpe på at sola kjæm tebake:)


Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Satt pris på om du la igjen spor etter deg.